Thursday, September 15, 2005

很久很久也沒有打blog了........因為....掛住吹水+打麻雀+MSN 每日放學翻黎都係咁日日打麻雀XD

星期一*無咩特別.........music 哈母屯教....上堂喪玩....chamber orch 激死咗

星期二*RS係一堂好好訓嘅課目,,,,,,,,,,,,,,violin+flute lesson 一齊=死得.........上Violin嗰時勁驚.....又唔開窗。。喪流汗...............濕晒 ........flute 都OK。。愛爆了阿伯......好想再上佢堂

星期三*PSHE 頂眼訓頂得好辛苦...假期仲要坐我隔離....放 學後同BIR+傑蘇(我都唔多想做電燈膽XD)uptown。。。。。。勁買野食@@買咗超多.........有排食........夜晚就好玩 lor.....成一點先訓(本來諗住早訓的....因為前一晚執野執到都差唔多1點)點解﹖因為係咁係到幫人做translate.....做到就黎眼 到撐唔開...............

今日*成日都係到發夢。。。。。。。。。。頭先orch.....完全迷失..........發夢 。。。TRIO都好D因為orch 同trio中間練咗陣琴..................無再係咁比人話

頭先又打牌了.........+ MSN at the same time multi-tasking

食完一個月餅lu................

我開始唔想做ECON..........雖然可能有$搵

TO tef....: 唔好食咁多喇.......食病你呀

lee 幾晚係咁執野...執咗好多 notes.......而家非常整齊...

今晚一定要早訓.....

你就好啦........得翻2個禮拜學....我有排挨.... 我知你高...我認我矮和....... 深明lee 個 道理頭髮咁長呀而家...我依然係非常反對history的 .....做咩有naked boys 你唔去睇

No comments: