Friday, September 23, 2005

你就好啦啦啦啦啦啦啦啦啦...............有假放..................我唔想翻學呀......想死中....好彩今個 wekkend 無咩野做姐....游咗陣乾水..........down 緊龍櫻﹗﹗急切其待中﹗﹗ =] (心情大為好轉)

頭先同新俄講開........原來係到用到skype 架﹗我仲驚會唔夠快添.......等我快D 叫人幫我買支咪先.......

勁同新俄傾計頭先(佢走過黎搵我的)....原來佢份人都好好.....超聰明 @@



龍櫻其待-ing ....快D啦 ﹗﹗仲有廿分鐘...好 心急呀﹗

No comments: