Saturday, September 24, 2005

8點半到9 點半狂比阿媽煩... ==... 狂問我電腦d 野... 到9點半... 終于可以訓番... =_=... 死vera 打黎... 要我係10 點station 見... 用15分鐘換衣服... 沖出去.... 半途... 撞到sophie n suzi... 佢地5 識去coles.. 唯有帶佢地去... 好快咁趕去station.. 死vera... 又打黎... 話會遲==... 最後終于meet up 左... 坐係foodcourt.. 講左1 陣... 又撞到jennifer ... 跟住去左katie lin's party... 1點完... 我同vera 閃左去ct... 買野.. 買左條褲...買左katey 份禮物~~ 去到town hall... 行錯方向~~ 去左wynyard.... 見到火車站... 我地搭返車去central~~ == 5 點幾決定去車站... 等緊車個時.. 先發現我5 見左分禮物... 我同vera 沖出左車站... 去搵.... 最後都係搵5 到.... 7點返到屋企..... 用thongs 跑步... 搞到我有blistters...!! =[

No comments: