Monday, September 12, 2005

以爲5 見左tmy 送比我既介子.... 啱啱放學去左bakers 問佢地有冇見到... 又比我搵返!XD ~~ 只介子本來係銀色... 以家灰灰地.... 哈哈~日日帶就會變成咁...

今日science assessment.. 幾易下... 用左15分鐘做完.. == 

琴日annie send 左我地上次excursion d 相.... 影得我超怪...



好恐怖....














我同annie... 我高過佢ga!!! 佢只不過企左係個hill 到... 我係個slope 到... 搞到我好似矮過佢咁 ==

No comments: