Wednesday, August 24, 2005

U87

不知為何﹐最近總係覺得而家嘅新歌一點也不好聽..經常係到聽舊歌...對D新歌總是提不起競~ 對新人亦無興趣........(舊人如容小姐嘅愈唱愈強都 人如其名........).......唯一經常聽嘅 ‘新歌’ 亦都只有eason嘅U87............繼be good 之後(講真我對方力申改觀唔少)..係近其少有聽得入耳嘅一隻牒..亦都係少數我認為真係唱得之人.......但係始終都係覺得水準同以前嘅有所差 距.....唱腔好明顯有所唔同....真係好 ‘浮跨’ ...有D 羅文嘅咬字feel~而我始終對佢以前嘅唱發比較受落.........(可能係我食古不化嘅關係.....)從覺得以前比較平實...... 聽落更close更tOuching嘅感覺........今次嘅歌亦都好唔同(轉咗公司定結咗婚嘅關係﹖﹗) style﹐想講嘅message 都唔同....總覺得今次比較抽像~要聽多幾次~愈dap愈有味嗰隻..........老實說對於lee隻牒我比較失望........未到我有想買牒 嘅衝動.............還有少少覺得比great 500sec還差.......

但係可取的是。。。覺得今次填詞方面真係做得唔錯﹐好似浮跨咁...........覺得句句都有味........寫得好好

我個人比較喜愛嘅歌有16月6日睛(開頭一見到個歌名以為係同許慧欣嘅7月7日睛有關﹐嚇咗一跳)﹐葡萄成熟時也是一首不錯的選擇 ..唯感情方面總係覺得成隻牒都麻麻........

話雖如此.........但是我還是會繼續聽佢D歌的......

No comments: