Friday, July 15, 2005

我。。。。。活著回來了。。。。好好好好好好累。。。遲D先再打。。點解blogger早唔hang遲唔hang係要我打blog嗰時先hang﹖真係好想打爆佢。。岩岩成8點半先翻到黎。。。一條友由機場搭巴士轉地鐵翻黎。。。。。熱到我想死。。。最斃係我係heathrow坐咗成8個鐘先上機。。。。完全係發晒霉。。好彩係上機前同隻雞勁講咗個幾鐘電話。。。上咗機仲要再delay多一個鐘先起飛。。激死我了。。。又頭訓到落尾。。一套戲都無睇過。。

頭先落咗去食飯。。。。成9點先出去= =。。。

聽日睇下點。。。可能出TST攞機票。。。

其實有咩人睇緊我個blog架﹖﹖﹖行過down聲呀。。留個commet咁啦。。。因為我加咗個site meter。。好想研究一下。。

還有。。。我熱死了*

No comments: