Saturday, July 30, 2005

打翻blog先。。lee排勁煲網王。。。。。。。好睇﹗﹗嗰日morris 黎講開router。。話用錫紙同鋁罐可以增強個signal。。好好笑。。。而家加咗個can笠住條天線。。。真係勁咗好多XDXDXDXD。。笑死了。。。遲D post張相上黎。。

curry﹕嗰日電話我cut你線係玩下架咋。。。。。。。sorri呀。。XDXDXD 同埋我電話真係無creditXDXDXD

QC。。多謝你尋晚同我chat呀*。。。。我會認真諗下架喇。。我應誠你。i will try my best﹗

仲有。。。。無端端尋日燙燙下衫。。咁就升咗做版豬。。。。。 =0=。。仲要係一個我從來都唔去嘅一個區@_@。。。得貼圖區同雪大街比我揀 = =。。梗係要圖啦。。。好驚山頭開放咗之後會變成點 @_@。。。唔知點解山雞都係想open。。本來close咪幾好。。。小狗個V2又接埋。。講極都唔聽。。

No comments: