Monday, July 18, 2005

悶~~~~好似好耐無打過blog咁。。。。。翻黎幾日。。無咩點做過野。。。係星期6就咗去買咗2見恤衫同條黑褲orch 用。。。。。。都唔知點解又買黑。。明明而經有好多 = =。。。。周圍都勁熱 = =。。。勁多人。。。搞到我都無出去。。。日日係屋到au。就黎發霉架喇。。對住3部腦。。勁BT+吹水+chat。。。尋日睇咗幾個chapter p & p。同燙衫。。悶死了。。。尋日真係想殺死 哎-雞保。。。搞咗我同老爸一大輪。。。一駁個modem 去router就上唔到網。。。直接駁部大dell就得和@_@但係駁其餘3部腦都唔得。。@_@害我尋日下晝之後就上唔到網。。。。搞到我夜晚無聊到係到睇獎門人。。。。。十萬年無睇過。。。而家睇翻又幾好笑。。。再夜D終於可以get hold of 部dell。。。on 咗一陣line。。。睇咗mr and Mrs smith。。笑死我。。。。。之後勁同dan 同也同TO msn^^。。。多謝也請我去disney。。。。﹗﹗dan﹕我真係覺得好好玩。。。笑到我暈。。我會繼續send比人架喇。。。。嚇死咗D人。。。XPPPPP。。。。到而家雞保都仲係死 = =。。。。明明自己有BB同router都要勾人線 = =。。。

熱到我都唔想出街at all。。。。。*

No comments: