Sunday, July 10, 2005

我真係未試過咁惱… 咁既朋友都有…. 返工… 9點至2點.. 點知kathy 2點無到… 以爲佢遲到…. 落雨… 巴士可能遲到… 咁我老闆去check 佢mobile…. 睇下kathy 有無話佢遲幾多.. 點知kathy 話. ‘can someone take my shift.’ 我老闆激到….. 打電話比kathy, 話做咩唔早d打去個shop到… 我地1 路做野唔係1 路帶住個mobile ga.. = =.. 跟住kathy 話 ‘I tried…’ 佢咁都講得出.. 我老闆彈返佢1句話 ‘u try until u get thru the line, not just hang up.’ 我老闆話完佢之後… 佢都無辦法臨時臨急搵個人黎做… 咁我未話我做lor.. 不過要早放因爲要同阿嫲出去食飯.. 5 點半.. = . = … 中途, Kathy 既阿爸阿媽黎左… 問我係邊個… 下… 無端端有個人問我邊位… 答左佢之後,就問我kathy 係禮拜5 晚係未係我屋企過夜… 當然無…. = =… 係到狂問我.. = = … 咩意思….好彩以家放緊假… 如果5 係… 我1 早返學… 打死佢.. = = >=[

No comments: