Wednesday, July 27, 2005

。。。今日真係做咗好多野。。。一大早起身就係咁打電話去雞保。。因為我再也忍唔到尋晚嘅56K。。所以一起身刷完牙第1件事就係打去雞保。。。打咗無數次。。終於知道點樣可以令個cable madem release ip。。。。令其他電腦都上到。。。。。跟住好就係個router。。自從上次比老爸config過之後就今日點都唔work。。又唔知新IP係咩。。。搞到我咩都做唔到。。最後係放棄就咗去睇網王。。。咁岩佢今日係炮台山上堂。。就跟住落咗去飲茶食lunch。。。本來行咗去和富諗住搵地鐵平2蚊嗰部野。。跟住落教協買野。行行下就入咗間addidas outlet。。買咗2條褲一個袋。。好平﹗不過我得半條褲加半個袋= =因為要share。。。搭MTR落CB。。。。2個行咗入去DHC運吉運咗好耐。。因為係到睇辦叫姑媽去日本幫我買﹗hehe。。又行times 。。。行咗超耐 = =。。買咗見nike tee。。雖然係好舊款。。但係好鐘意個print﹗﹗不過真係超大件。唔知點著。。nike男裝 L =P。。又買咗件sisely黑色恤衫。。。。本來見到對布addidas鞋勁想要。。好得意。。。。但係成3舊= =。。最後都好辛苦咁忍住無買。。。見到個columbia 銀包減咗價只係35蚊。。笑死咗。。不過車得手工好差。。。無買到。。陪呀媽行咗陣lane crawford睇鞋。本來諗住行埋citysuper﹗。用埋嗰100蚊coupon。但係都成6點咁際。。未煮飯嘅關係所以都係翻去。。翻到太古。。決定都係買spaghettihouse外賣算。。。。。等緊嗰時見到太古都有嗰個銀包就即刻買咗。。幾好。。。大個過我而家個lafuma。。。諗諗下。。今日真係買咗好多衫褲比老爸 @_@。。。本來要去嘅教協無去過@_@

翻到黎 。。。唉。。。。。。。。。真係為咗搞個router同modem搞咗好耐。。。我從來唔知係要插咗lan線先熄modem 的。。搞完一大輪。搵到user ref。。。最後比我成功reset to defult。。原來秘決係要噤INTS到你手軟。咩都再黎過。。。。全部再set過﹐。。。終於搞掂。。。。。而家終於有wireless。。。。。。。。真係好過中6合。。

by the way *聽日6合30週年有6千幾萬﹗﹗

No comments: