Tuesday, July 19, 2005

熱熱熱熱。。。。。刪埋咗2日係屋企。。。。今日終於落咗去下面圖書管(其實我係比人落order要陪我細佬落去嘅 = =。。。)。。。借咗D書啦。。。。。。。成日就係咁多。。。。。坐咗成日。。睇晒套日劇。。。吸咗10分鐘塵﹐洗咗豌。。that's it....無網上嘅生活真係慘。。。。而家全屋得一部腦上到網。。。。。。真係好想殺死 哎 雞佬 搞到我成日要係到勾人線。。頭先搞咗我幾十分鐘 = =。。因為全部都斷斷下。。。仲要續條試 = =。。。好彩而家叫做話上到。。。。。唔係我真係悶死了。。。。。。。。。聽日。。。。。。。我諗會剪頭髮啦。。。。。。太熱喇。。。

我受夠了。。。咁叻你自己做啦。。。。lee d 野不嬲都唔係我做架啦。。。要我做我就用我自己嘅方法做架喇。。。唔該唔好嘈生晒。。一係你自己做lor。。一個係咁兩個都係咁。。。。仲要睇人面色。。。。。煩死了。。

No comments: