Saturday, July 02, 2005

琴晚追日劇追到2 點幾…. ><… 仲諗住今朝無野做可以訓到12 點都無人黎…. 點知.. 死kathy… 晨早8點幾打左個sms 比我.. - -.. 半睡眠狀態睇左個sms….唔係好明又無理到… 繼續訓… 9點幾… 打我手提.. = =.. 問我借返工uniform… 因爲佢個套洗緊… 心諗你都得ga 喇… 10點返工… 9點幾搵我借uniform.. 明知要返工就唔好洗住… 如果我唔接你電話… 睇你點死.. = =. 搞到我又要起身… 換衫.. 走出去囉比佢… 跟住仲要比阿媽捉住… 陪佢買野…. = =… 搞左成個朝頭早… 仲要出去同阿嫲飲茶… 真係… = =…

你做咩呀.. 又比人激到???…. 咁火爆呀???

No comments: