Tuesday, June 14, 2005

哈哈哈哈哈哈哈哈哈哈哈哈哈。。。。。。。。。考完試luuuuuuuuuu。。。。。。。。。正。。。發顛中。。。。。。。唔洗再讀書喇﹗﹗﹗﹗太好 了。。。頭先去pool做scoring~見到個好驚嚇嘅人﹗﹗﹗點都估唔到會見到佢﹗﹗﹗笑到我死咗。。。。發咗顛咁喪笑。。。。。。好明顯佢都估到我 係笑緊佢。。佢係。。。。。。。。。sonia mak﹗﹗﹗點都估唔到﹗﹗佢唔記得我叫咩名lor﹗﹗笑死咗。。。也是正常的。。。話晒佢都唔識我。。哈哈哈。。但係佢話佢記得尾陳你lor﹗﹗﹗係個 pool喪笑﹗﹗﹗﹗仲攞咗佢xanga﹗﹗﹗﹗﹗xdxdxdxdxd真係太好笑喇﹗﹗﹗

我今日真係好乖咁讀咗一日書。。早知科科science淺成咁就唔咁努力啦。。。仲諗住bio實大獲添。。車。。。。。。。。

今晚要早訓﹗﹗﹗﹗唔可以再爆瘡架喇。。。。。。。。

No comments: