Saturday, June 11, 2005

Long weekend!!! yay~ xD !!! 今日成10 點先起身.... 哈哈~跟住又去睇牙醫~~..... 聽日同後日都返工... 搏哂命咁去搵錢.... 聽日同禮拜1 做完.. 跟住禮拜4 又做~ 跟住又返返去禮拜日... 禮拜1 public holidai.. ~~~ 哈哈~double n half pay!!!!! 哈哈~ 今日此終都係無去到個sleepover 哈哈~ 佢地話cancel 左wor.. 因爲細佬既關係... 至衰我個晚無online 啦... 好似話細佬同tom 反面~~ 哈哈~ 聽jin 話因爲tom 已經早個禮拜叫細佬禮拜6 唔好約人.. 點知佢走左去約人.... = =... 哈哈~ 就係咁細佬諗住今日唔黎... 唔知點解會令到阿jin 唔黎.. 哈哈~ 我問如果剩係細佬唔去, 我地個個都 去, 你黎唔黎... 哈哈~ 佢竟然話唔去.... 唔中意佢就奇喇! 哈哈

d 個禮拜好多都係到講緊個formal ~ 哈哈~ 聽聞話下個term 就要比deposit..... 仲要比埋partner 個份.... sarah 已經買左佢條foral dress喇比左幅相我睇.... 好似條低裙~~ 佢話係10蚊雞.... = =.. 無言..... 跟住佢想我問danny.... 唉~...到時先算.....

No comments: