Monday, June 13, 2005

今獲我真係炒jor野.....唔係講笑..認真的.....成條問題問4樣野我整係答jor1樣......discuiss jor一個relationship...人地係問2個relationship......2個要再explain views..我係完全無做過...今獲仲唔仆直?!....無jor75%分,...成份卷得0個2條問題咁多...........今獲真係科學牛河喇.........如果我pass到.....我發誓我1個禮拜唔上網lor.........lee個誓...好毒呢..........:dev:聽日bio炒粉probability係偏高...有50%....

 

No comments: