Saturday, June 25, 2005

不知怎麼的。。還是提不起心情寫blog。。。D人走晒。。。好靜。。好正。。尋晚。。都唔係好有心情吹水。。可能係無咩人啦。。。但係又要去大佬個壇幫手。。班友無admin係到就想作反= =。不過好多人。。好好玩。。而家都唔知做咩好。。又exeat喇。。好煩又要搬野落hatfield不過好彩謝天謝地唔洗同沙拉一dorm。。唔係我又會悶死咗。。。陣間練琴啦。。。。尋晚幾好玩呀。。食面嗰時又吹下水講下是非咁啦。。跟住鋤dee都鋤咗幾個鐘。。笑死咗。。一路玩一路顛下咁啦。。。。玩到一點都唔係好晏姐。。個個都話要訓。。。。真係服咗青蛙。。佢可以成日都係咁

諗諗下。。咁又就快end of term。。。又一年喇。。。究竟。。lee年裡面我做過D咩﹖真好過得好快。。。但係自己好似。。。。。。。。。。。

唔知點解好想搵檸7講電話。。。

而家放棄咗aston。。唔知點解lee2個禮拜比我搞咗D咩。。勁食CPU同resources。。搞到system idle process到sort埋。。。CPU成日100嚇死我。。所以而家用咗style xp。。岩岩reinstall咗opera。。唔知唔事用唔到。。個sever唔岩﹖我都唔知咩事。。

No comments: