Thursday, June 16, 2005

今日... 唔知做mud... 比較down... 諗咩都好negative... 開頭... ok ge.... 第1堂數學... mud 都唔想做... 仲要係講consumer arithmetic... 悶到嘔... 小息... 同vera 傾計... english... 講documentary... 又係好悶... science 完全無聽書... 做左英文功課... lunch... 同michelle vera 傾計... 比michelle問我 要錢定要好老公... 我話錢哈哈~ 死sarah.. 同講 'money can't buy love... blah blah blah, ur so materialistic' 好心佢喇, 現實d 喇~ 真係american 到暈... 又low.. wor..
跟住禮拜6 話好去syd opera house睇 play... 佢又係到狂話唔知自己點解會話去... 好心佢喇.. 佢唔去對我地無損失... - - .. 死白婆... 跟住又無端端'同我' 問danny 去formal.. 大佬, 家陣我帶mud 水去唔關你事.............
最后art... 就黎做完... x)
放學囉人工... 比老闆摳左10 蚊因爲有10 蚊唔見左... 可能我計錯數... = =.. 跟住同佢講 meng 係我個到囉過10 蚊... 佢話佢查下.... =[
你話我今日運氣幾唔好..

啱啱我同學on9 叫我出去望下個月亮... 隔離見到jupiter =) 好靚呀....

No comments: