Sunday, June 05, 2005

琴晚唔舒服... 训得唔好... = =... 又要早起返工.... 不过今日早放... 11点放.... 跟住去揾阿jennifer 同christine.. 拒地笑笑笑笑....= = ..... 话唔惯我无braces 既样.... = =... 12.30pm 倒... 同拒地买完野.... 我要走去city 同danny 会合...= =... 又无火车... 要搭巴士.. 1 点几到city... 走去market ct level 3 揾拒... 同danny 行左成日gum 制... = =... 帮拒买sarah 同另外女仔既礼物.... = =... 由central 行到town hall... 跟住由town hall 行返落黎....= = 买完之后... 拒请我食野... xD.. 去左capital 既日本餐厅食! xD... 我食左个乌冬.... x)... 坐左系个到成1 个钟~ 倾计... 跟住 我返屋企~ 就系gum 1 日就过了....

No comments: