Monday, June 20, 2005

唉。。。派埋bio。。而家全部都攞晒。。。除咗最仆街嘅英文。。。chem真係。。好大獲。。mathz。。無預期咁好。。但係話晒無checK過 卷。。都算係咁。。點解最差嘅bio又會考得咁好(其實我覺得係夠運。。吹正咗條路。。講真bio好多係吹的)。。而最好嘅chem會搞都一獲泡﹖﹗正好 調轉咗﹖﹗geog。。算啦。。我咁上堂法都A到已經好suprise。。。。econ簡直嚇死咗。。不過好彩成份卷都係考logic多。。。純吹就得。 食中我嗰項。。差少少就A*。。不過算啦。。都已經好好彩先考到咁。。music。。哈哈哈全班尾3。。算啦。。成份卷都老作嘅。。係考前先望咗兩眼 書。。唔肥都算好彩。。講真RS都係純吹。。唔係我死直都似。。

覺得自己好勁﹗﹗今年咁讀書法。。唔計英文。。都可以manage到全部A以上。。真係
比係舊年。。。今年真係無讀過咁制。。。。不過我完全feel到英文一定真係好大獲。。咁答法。。。eng lit無咗四份一分

聽日出去bristol。。。。咩事呀。。熱辣辣都唔想出去。。。

No comments: