Thursday, June 23, 2005

哈哈哈~ ~~ 咁都得!?

1 日1 日咁過... 不知不覺, 已認識了佢地3 年幾.. 就黎4 年喇... 日日又係咁同佢地1 齊... 大家既變化都好大.... 日日咁見... 人地同我講你地既是非... 有d 我都5 信... 當無聽過... 因爲我相信我認識既你們5 係咁... = =... 今日... 我終于發現我錯了... 我對你地1 d 留意都無....知道你係屬於個類人.. 但係我估5 到你會親口講出黎... o0..... 我好surprise.... 可能我5 明... = =... 我諗我5 想明... ><.. 這也不是什麽大不了的事... = =...

No comments: