Sunday, May 22, 2005

救救救救命。。嚇死咗我頭先。。。reboot完部機之後個ad watch promt。咗出黎問我轉唔轉registry﹐睇下之下。。話點解係D咁騎lei。 嘅野嘅。。。。全部都係windows settings黎。。。梗係全部話唔轉啦﹐點知愈promt愈多﹐成百幾個changes﹐都心知不妙。。。但係全部都reject啦。。。跟住即刻 boot機跟住就大檸樂﹐個windows唔識直接行大部份exe﹐但係好神奇咁我又試下開個doc﹐pdf嘅document﹐佢又識彈個 word﹐acrobat 出黎和。。。但係直接double click個programme 又唔得話唔識開。。心諗大穫啦。。唔識行exe=死得。。連control pannel入邊我所有野都無反應。boot機諗住試下safe mode啦。。。連safe mode都入唔到。。只可以正常咁boot WINDOWS﹐windows recovery又無反應。。。我又無隻原裝windows係手和。心想都就快翻HK﹐都無咁死﹐最多4日無網上同埋好唔方便架姐。。跟住又試start from last good configuration﹐boot完都係咁嘅唔嗲唔吊狀態。。再玩下玩下之下。唔知點解又無端端入到safe mode即刻system restore。。。搞翻掂咋。。。岩岩再boot﹐又promt翻D registry changes出黎。。。我是但。咁咩都accept晒啦。。而家好驚一熄機又會開唔翻lor﹗﹗救命呀呀呀呀呀呀呀呀呀呀呀呀呀

No comments: