Tuesday, May 10, 2005

救救救救救救救救救救救命。。。。。點解份phy仲係陰魂不散。。。死唔斷氣架。。。。。。今日係phy lab坐咗成個鐘。。skip咗一個prac。。。都好似好咩做過野咁嘅。。。。。。跟住要去avenue連翻補數。。。仲買一送一。。連多咗個。。。聽 日仲要做phy呀﹗﹗﹗我快暈了。。。。。chem coursework又開始咗喇。。。。嗰邊都未搞掂。。。又來。。。。

今日英文好好笑。。。。做oral coursework啦。。。我地組去咗間房到‘做’啦。。。nanzy。。真係好好笑。。。。好可愛

點解geog堂唔比聽歌和。。。我唔想聽佢地講埋D咁無聊嘅野呀。。。比我同to聽呀嘛橫掂都係自修架啦

而家開始真係好憎泰妹。。好Q煩呀﹗係又問唔係又問。。。。。。借完野又唔還和
仲有。。好憎植物油﹗﹗﹗﹗雖然我講過好多次

無見2日都無姐。jamie佢又整親手。。。乘機又唔洗拉琴啦。。點解佢可以咁百厭架﹖﹗

rickee﹗﹗會考加油呀﹗﹗
我岩岩發現。。。完來仲有岩岩好兩個禮拜。。就要考中文AS喇﹗祝我好運啦。。我D咁差嘅中文。。。。死梗都似

1 comment:

gLyq said...

i giv u all my luck~ lol