Tuesday, May 24, 2005

尋日掛住咒人。。。。都唔記得咗講。。。我支笛比假期攞咗去收螺絲。。。。。跟住係phy之後。。佢地話比我知佢有幾恐怖。。。跟住話。。佢係完全信唔 過。。。。嚇死咗我。。。跟住行上去trio。。即刻睇下個locker﹐好採佢擺翻係我個locker到。。。頭先prac。。。。。試咗一試。。佢又 真係同我收緊翻d slight adjustment。。。好吹D。。。好彩。。佢無搞我其他野。。開頭佢仲話換head joint。。。。嚇死咗我。。琴日formal lunch。。d intviewee 廢爆了。。琴晚2點幾先訓。。。。。。。。。。。hehe。。。。係樓上玩咗好耐。。。買定花生都得喇。。

geog又傾計仔喇。。。。真係好僧globalization。。。。d人真係好黑人憎。。。chem。。。experiment一堂。。岩岩好做完﹐唔洗拖到下堂。。。

No comments: