Friday, May 20, 2005

mathz。。哈哈。。。麥士佬唔係到。。淨係係到做past paper。。好好玩。。好驚lor。。。d人係到溫U4bio。。。我係完全無諗過要讀lor。。。。我lee d唔讀書嘅人係咁架喇仲要係我最憎嘅bio 和。。(但係唔知點解都係成積最好嘅Science=_=)。。。。

Music。。。listening。。我竟然好神奇咁一條period都無錯。。。奇跡黎架。。

house meeting 話下年矮婆會走lor。。。。。。唔制呀。。。。我寧願要佢都唔要曝肥。。要再請過個deputy house。。

phy頂得好辛苦。。。好Q眼訓。。。。泰妹一講野我同貓就搭個頭訓覺。。跟住econ好爽。。。泰妹一條問題問3次。bennet 答完3次之後發晒火。。。。。。叫佢收聲。。仲話佢driving me mad。。。我地一班人聽到。。。。你眼望我眼咁打晒眼色忍笑忍得好開心。。。。跟住成堂清靜晒。。。都係鐘意靜D好。。。。。。

睇黎都係小心D講野好。。估唔到lee到D人咁口梳的。。好彩無講到D咩姐。。可是對那人也很失望。。。都係嗰句。。lee 到無人信得過。。

頭先特然諗到聽晚著咩衫好。。但係。。。又好似唔係咁好咁是但啦。。。聽日先算

No comments: