Tuesday, May 10, 2005

Flute*。。。今堂都好D。。吹下studies< summer music咁。但係佢叫我concert吹duet lor。。。睬佢都柒嘅。。。

games。。。sprint。。我最唔得架喇。。。算啦。。。hea下hea下又一堂

music。。。同部腦係到straggle個triplets。。。我而家好憎logic ﹗﹗真係想打死佢。。。邊有人發明D咁stubborn嘅imput method架

bio。。。勁傾計仔。。寫下notes。。咁又唔經唔覺一堂。。

phy。。。惡夢來了。。coursework。。。仲有大把手尾要執。。。。lee個星期evening skool要留堂做lor ﹗豈有此理。。。明明唔想再見到佢架嘛。。。

trio。。。比phy還要惡夢。。。。。唔好提喇。。

house network。。。又死了。。。無網上咪睇埋借嘅about a boy lor。。。好好睇﹗﹗﹗搞我到我真係好想去lib借本原著黎睇喇﹗﹗

因為掛住睇戲係完全無做過英文coursework架。。。。。。唯有11點時開始勁做。。。而家終於做完喇﹗﹗寫到我快要死了。。。但一諗到係最後一份oral ﹐就覺得好正喇﹗﹗﹗唔知點解琴晚係樓上會講咗咁多野架lor ﹗。。。。。
哇。。完來都就黎1點喇。。。
打jor編好長既entry........唔比你地一個二個睇=p..........

我想........我真的變了.........

No comments: