Wednesday, May 25, 2005

唔洗多謝我 = = 哈哈~ 你無好向我explode 就得喇...

琴日比vera 撞倒, 倒左杯hot chocolate 落左我jumper 到… 今日著左另外1 件外套… 唔小心跌左杯咖啡.. = =… 聽日都係唔買野飲… - -…

派返我art test… 啱啱好pass xD.. 好彩… ~… 成班無咩人pass.. x) 17/30 哈哈~ 都叫幾差喇… 今日geo test… 激死我喇! 佢無話考咩topic.. 咁諗住實係今年所做既野.. = = … 竟然係上年既超難test… = =… 溫錯書!!! >=[ !

聽日有數學測驗… = =.. 無溫… 用左1 個半鈡design tv pro 既cover… xT… 都係覺得仲差d 野 = =… 聽日要早返學… 禮拜4 喇聽日!! 囉人工日xD….

今日同jennifer 放學一齊行返屋企…. 係倒講個d 怪人… 勁搞笑… 倒左佢屋企仲要坐左係佢屋企門口講左成15 分鐘!!! 哈哈!!!

琴晚andrew 咁好 死, 同我傾計! XD … 哈哈 ~ 佢又好鬼搞笑!! 哈哈! 同我show off 佢d 畫! X)

No comments: