Saturday, May 21, 2005

琴晚砌咗成晚圖。。。無咩讀過econ> <。。整咗幾張。。諗著用黎做個bloG嘅wpp。。。終於dl咗個無error嘅fireworks。。買嗰個係有好多問題架lor。。。=_=。。。特然覺得fw好好用。。岩我lee d白痴新手。。。。而家dl緊ps cs2。。好想佢快D呀﹗﹗好心急。。。。。希望唔好咁大食啦。。。。我隻hdd而經無咩位喇。。(睇黎都唔會細得去邊﹐set up file而經3百幾mB)。。。ram又未加。。。。ps7.0我都用得好辛苦。。。。已經諗到大概要點改個template。。。frame大概都會係咁架喇。。(sidebar會細D)會改banner﹐bg﹐navbar會改色(alpha呢。。hehe。。我最喜愛的)。。discroption都要搞搞。。無sever。。無得整太多url interlink。。。(其實我都唔係好識^^)

No comments: