Thursday, May 05, 2005

一早就上小提琴。。。。。。double stop and double stop and double stop。。。。仲要練10ths 添呀。。。搞到手指勁痛。。pshe。。。。浪廢了我一個鐘。。完全發夢。。。swimming。。蝶式。。。還可以吧。。起嘛無上次咁死。。算啦。。我上games都係陪襯架姐。。。係triple jump好少少咁啦。。lunch 之後做d of e route cards。。。超無奈。。真係就黎比nat haliday激死咗。。。我一條友做晒羅。。咩事呀。。英文。。還不是發夢。。但係我錄底咗佢講嘅野。。。遲D先寫翻做NOTES。。。(哈哈。。。唔知要等幾時我先會做) 。。。BIO。。hea完算。。還掂都係睇電視同presentation姐。。

放學鼠咗上去hsbc入錢。。終於搞點D錢喇。。完來Bir都係偷鼠上去。。。都係hsbc撞到。。^^。。。prac。。勁nor。。。比假期見到我吹自己嘅studies。。佢仲叫我下次上堂攞埋去添羅。。。。真係大檸樂。。

夜晚去Hereford may fair 。。。。ok啦。。咪當周圍行下啦。。無點洗錢和。。。真係唔想再花錢。。而家真係好慳家。。特然發覺。。係比平時更慳嗰隻添和。。^^。。。成10點半先翻到黎。。

聽日geog。。chem。。兩樣都好唔想上。。。仲有osch。。添呀。。

聽日要著winter uniform羅*

No comments: