Thursday, May 12, 2005

你做咩要detention架.......做過d咩黎....今朝係我sign緊in 既時候.無端端有人係後面搭我膊頭話....傑蘇...幫我sign埋呀...我令轉面....0個個係bir li lor...佢當jor我係傑蘇lor!!!!跟住而家個個知晒喇...(因為mathz)係到講......攪到佢勁nor....^^好好笑.......但係頭先傑蘇話琴晚日本妹都認錯jor我同佢lor!!...無奈........但係好好彩今日唔洗做eng coursework presentation...太好.,,,又拖到下個禮拜喇...而家又 chem..想死........因間又orch.......救命......趕到我死的....

geog...還是自修好...清清靜靜的........無班人係到嘈生晒

1 comment:

gLyq said...

i was late for one of my classes ... dats how i got my detention = =