Friday, May 20, 2005

個concert終於完喇。。。個concert好亂。。但係都幾好睇。。(起嘛好過上次先啦) 。。。。好多人黎咗。。。。第一隊band好好笑。。個bass好勁﹗﹗佢隻右手痴線架。。。。D手指完全係掃得勁快。。。睇到我眼都凸埋。。。實勁起枕甩皮都似。。以我D咁少練琴嘅人手指都起會枕。。。咁佢咪好好玩@_@。。岩岩發現我手指頭嘅枕直情以經係24hrs有條坑凹咗落去﹐一條弦嘅痕係晒到lor=_=。。唔制呀。。。。點係會搞到咁架。。頭先concert dying 4 a drink sarah凜尾改bowing。。。好彩無拉錯咋。。之後我lead in係非常興幸地無仆街。。。平安纜過。ending個cue都take到。但係條電線撬住晒lor好麻煩。。其實overall個‘band ’都幾好玩。。。vibration做得唔錯。。pitching就。。哈哈勉強啦。。。黃色唱歌真係好ok架和。。班backie就。。。。不願置評^^。。。

比人迫咗去星期6個disco=_=。。但係都係帶定花生做準備好D。。哈哈哈:dev: 好唔想讀書呀。。。對住D書就想訓﹐見翻部腦又鬼咁精神和。。。但係唔讀又贊死架咋和。。。。點算呀。。。

頭先部腦由個鞋櫃玩自由落體﹐我係睇住佢好似慢鏡咁。。。。。好好好好彩個mon係kam埋咗。。唔係我都想像唔到會有咩發生。。。而家用落就好似無咩事。。好驚lor。。。

計下數.....再過多一個禮拜我又番hk喇...正......但係番去要溫書lor.........算.....番去要即刻剪頭髮...長到.......哈哈..番去有新電話喇..............可是4年無換過呢.....但係無黑色呀!!!!!佢地換jor部白既番黎...唔制呀...黑色好樣咁多....:cry:

No comments: