Monday, May 16, 2005

哇哇哇....訓到差唔多成11點先起身...~都係尋晚太遲訓啦....想整下哈爾d相..但係又黎過lor....又整唔到..同上次一模一樣.........下晝....hea下hea下的...行過廚房就係到`滋`食好味....牛肉炒烏冬.......講jor個幾鐘電話....係lib上完網之後............夜晚睇jor少music...陪jessica睇jor陣鋼鍊....

完來epc仲係到搬緊sever...頭先my sql error...見到banned ip...嚇死我..以為我都被ban埋...我終於知到大佬個username係咩喇!!我真係sor....咁都一早凜唔到

頭先勁nor...而經遲jor10分鐘起身啦..完全係無打過鐘.....跟住行行下到一半既時候醒起唔記得帶music書.....算啦..但係一路行就覺得唔對路......就黎到hatfield就醒起係我個小提琴..於是我係又行番番house lor!!!勁nor.....miss cole又見到我....好好笑..

No comments: