Sunday, May 15, 2005

星期五......當我打完邊entry既時候.....connection就斷jor..!!!!跟住就點都上唔番!!!!成個weekend無網上!!!慘慘慘........不過都係無咩特別野..咪又係hea 下hea下.咁....係lunch rehersal.......sarah li勁比人話...笑得我很辛苦^^....太好笑了...佢個樣幾pissed off 呀^^...哈哈......epc......大佬死得好不明不白!!!唔際呀!!!!!最衰又上唔到網!!點都找不到小咖喱問清楚!!係epc打jor編好長既文.........發洩下.......終於夜晚做完d of e喇!!!太好了....夜晚好無奈咁係到幫手聽日既house charity........

星期6........一大早就有service..仲要係piory lor!!!跟住仲要比人篤jor黎做collect lor!!超無耐..係到同傑蘇勁笑.....比麥士佬叫jor我地去back door....完全係無咩錢好他調的....不過我下次一定唔會再做的!!
house charity....得0個小貓三四隻黎....好nor咁拉完2次就閃jor...食jor d蛋糕..好味!.....最後係7個人係到鋤dee架...係鋤jor成個晏晝 .....我地係勁到教識埋一本妹鋤!!!就咁就hea完成個下晝......夜晚係到一條友睇哈爾!!!!哈爾真係好靚仔!!!!跟住係廚房見到青娃係到食面.....我同傑蘇係到勁癲咁講d漫畫有幾靚仔!!仲應承jor to同martina夜晚比佢死睇.........跟住夜晚上jor去同to martina,so,yori5條友再睇過!!!!!又好成功咁令到yori唔讀書....^^佢而家成日話我有好多日本動畫係到誘惑佢!!我仲好抵死咁係岩岩哈爾開始0個時叫佢u better not listen...^^...跟住佢而經即刻擰個頭黎睇我地究景睇緊咩^^....見到知後仲即刻飛落黎睇埋一份..話佢有幾鐘意套野.......我而經知道佢weekness係咩喇^^哈哈哈...好正!!!\之前亦都cap jor好多sai既圖!!好靚仔呀!!勁同傑蘇兩條友係都發顛!!!
頭先lunch無咩人...好多都走晒...唔係番去就去jor sophie到..悶得很...同班hk girls坐啦.......笑死jor...........係到講琴晚我地點顛..........而家係lib....唔係再奈d無網上我會死的.........epc又404喇!!係邊個咁賤又attack呀!!!!

No comments: