Monday, May 16, 2005

bio。。完完全係到魂遊。。。。。日句野都無入過腦。。我只係好盲目咁將黑版上面所有野抄晒落黎。。。講緊咩都唔係好知道。。。PHY。。。好好好好憎泰妹。。我勁大聲咁shut up嗌咗出黎。。我諗佢應該聽到。。因為連yori咁遠都話聽到。。跟住我同貓係成堂頭搭頭訓覺咁係到等佢發表偉論。。。好好笑。。。。

我受夠了大家的精神折磨。。。。多謝了。。。我就快explode了。。正如你所話的。。。=_=。。救命岩岩發現完來聽日有2個rehersal。。。一個致命的英文presentation。。。我計過。。聽日會行上avenue 4次架多謝。。。係4次lor唔該。。。

No comments: