Sunday, May 29, 2005

琴日翻黎。。。。一條友翻到去太古拎住個喼係地鐵站等呀爸呀媽。-_-。。之後食飯。。。行過永安7折。。諗住。。好以順便睇下有無swimming cap啦。。。跟住見到columbia 男裝減價和。。有件褸。。titanium。。。好正。。。半價添和。。。但係都唔平啦。。。我地話買黎換咗老爸件褸都好和。。。。。點知佢真係捨得買比自己。。又估唔到佢幾時變得咁爽手買衫比自己。。。仲醒咗條grt比我。。佢勁好心情咁。。話係因為我英文好咗和。。。正。。。。話咗翻黎唔買衫褲架啦。。。又忍唔到手喇。。翻到黎發現原來我已經有好多tee ﹗﹗出街褲加埋都成7。8條喇。。。。但係好吸引。。勁鐘意columbia同la fuma*仲買咗把columbia求生刀^^好好玩39蚊。。。。玩得好開心。。加埋差唔多成千蚊(其實係佢件褸貴姐)@_@。送咗2把遮。。columbia 的*^~^。。呀媽話我翻黎幾個鐘就洗咗咁多錢。。。威力好勁。。。其實我都覺^^。。。我話我未見過老豆買D咁貴嘅衫比佢自己。。。。。。lee排發生咗D咩事。。美金大跌咩。唔覺和。。。。跟住笑死咗我同呀mom。。。

No comments: