Monday, May 30, 2005

救命。。。。唔解又黎架。。。。我好好心同你做咁多野搞咗我成朝。。。。而家到頭黎仲要比你話。。。。。。換晒成套弦。。。。執過晒成部琴。。。。。話2兩句你地用得粗姐。。又調翻轉頭話翻我咩要我做少少野好過分。。。。我想講。。。。。你講嗰D少少野。。你咁叻就你做啦。。。晒咩搵我和。。。。整係拎D音柱拎到我隻手幾痛。。。。整完咁耐喇。。都仲係la la地赤赤痛。。。。仲要係咁整條橋。。。。弓嗰D。。。。。。成日都係咁。。。叫你唔好咁用。。都係唔想D野咁快壞姐。。買支5百蚊嘅弓比佢咪讚好次上次咁比佢舞斷。。又話我唔抵得喇。。。。我買支成千銀嘅弓就得佢就唔得。。。但係我都係講事實姐。。更可況佢自己都無話要咁貴嘅野。話2句又差翻我轉頭。。。算。。。我都係唔出聲行開好。。

No comments: