Sunday, May 01, 2005

哇。。。我活著回來了。。。。今次。。。2日2夜。。。好彩天氣真係唔差。。。唔係好難。。好過上個禮拜嗰D好多。。。。30k。。。唔係好難。。但係個 背囊真係唔輕。。。除此之外其實都唔錯。。無咩complain。。但係最大問題係假期個女。。真係好好好好好頂佢唔順。。真係好萌..見到佢。。。不 過。。我當然係唔出聲架啦。。。。。今朝。。。。。我睇map。。。。錯咗miss 咗個junction條path上山。。累到大家要垂直由山底爬山。。。講真真係危險咗D。。。但係真係好少有嘅experience。。。一大個 rucksack。。。2手2足咁爬。。。真係好企。。。。個山。。。。但係當大家都做到嗰時真係好興奮﹗﹗﹗發然條我地真係要行嘅path嗰時真係顛 咗。。。太興奮。。個個都發晒顛咁。。講真。。。今次真係唔係好難。。。比我想象中容易。。。。行完小腿都真係唔累。。。而家。。大把功課未做





真係多謝晒你本ccna。。。w 君。。。。我會努力架喇﹗﹗

1 comment:

crocodile said...

係呀.........姐係hk既ayp咁啦...