Friday, May 06, 2005

女人同電腦十個相同之處

1.絕大部份男人都喜愛,甚至有d 係無左佢唔得
2.都能夠帶給男人無比的快樂
3.越靚0既野, 付出越大
4.因為做錯小小事,你日後0既麻煩就多喇... (hohohohorrrr!!)
5.喜怒無常,女人發脾氣唔洗理由,電腦hang機唔洗原因 (冇錯Y!)
6.每當發嬲時,男人總係"無你乎"
7."無你乎"之後,雖然好想用武力,但又打唔落手
8.頭一個月,男人日日都待在身邊
9.半年後通常發覺有問題
10.兩三年就想換過個

1 comment:

gLyq said...

Friday, May 06, 2005

今日攞左school photo!!
影到我好肥… = =
唉~... 

第1堂 science prac…test
哈哈~又無我想象中咁難...
做得ok
2 堂中文…
無做咩
geography…
坐係倒聽音樂…
Jennifer 攞左我電話prank
大佬
有$仔2
細佬…
激死….
最後英文…
無咩…
坐係倒傾計….
跟住就攞school photo~
哈哈~ 今日比毫無預備見到佢
幾surprise…
唔清楚係唔係佢…不過…
d 條路, 係得佢1個ashfield boys 行
應該係佢…
剪左頭髮…
戴眼鏡?… 佢以前有戴咩?

哈哈~ 非常之surprise!

琴晚同有$仔2 傾計…
笑死我…

比佢比我溫書… = =



gone by Kelly Clarkson (好正!)
Pieces by Sum 41 (the best!)