Saturday, April 23, 2005

哇哇哇。。。終於做完senior citz。。。。我唔要再唉bingO呀﹗好彩jamie黎咗。我我係我真係悶死。。。佢仲應誠我話會陪我玩ol﹗﹗正。。終于搵到個人喇。。但係 senior citz好好笑。。。中間麥屎佬問我用excel做咗條mathz未。。。因為尋晚落黎食飯係side door見到佢。。我又攞翻本mathz書落黎。。。咪話。。我之完mathz perp喇。。問我有無用腦做。我僅係無啦。佢叫我做。。我緊係唔做啦。。。頭先。。佢問我有無腦係到。我話有﹐係樓下。。。跟住佢話叫我攞上黎﹐我係到 教你。。笑。。。跟住我就唔使對住班呀毛。。。玩excel。。計咗2百幾個答案。。笑笑笑。。。就咁就閃咗。。。比W君發然我個名添~

No comments: