Thursday, April 21, 2005

估唔到你都有今日喇。。。成日問你都係玩下姐。。你真係今次黎真架﹖我發夢都估唔到。。。。。等你仲笑人呀喇。。。你咪又係咁。(喇喇喇。。前面講笑架咋﹐唔好凸我)。。算啦。。佢係邊個呀﹖﹖上次HK嗰個﹖﹖講多D黎聽。。。。幫你揀都好呀。。。。


一大早就比人嘈醒。。。late morning。。。6點幾就係到換衫嘈嘈閉。。jog得嗰3個字就唔好學人jog啦。。。真係想爆粗。。。但係都忍住咗

pshe。。選咩關我咩事。。。

我發然我真係好唔岩打tennis。。。。完全唔掂。。。諗諗下不如轉swimming 好過。。。

after school。。。。整翻條key。。上到網喇﹗

頭先中文堂。。。。。。撐得好辛苦。。。好眼訓。。。悶得很

收聲啦。。。。咁細間房點解有咁多人架。。。嘈嘈閉。。

我間房都係上唔到網﹗﹗﹗收唔到﹗﹗慘

棋魂超超超超好睇﹗﹗﹗又追了。。睇到差唔多成12點^^

1 comment:

gLyq said...

哇... 你...... 哈哈哈~ 咩hk 個個... 我taste 唔至於咁差... = =....
你想知咩呀大佬.... = =