Friday, April 08, 2005

今朝做咗一半ECON。。我發然我又要死了.。原來還有一大堆功課同書係我床尾等我掂。。。。大獲了。。還有一份不知如何入手的eassy 要寫。。還有geo等緊我。。當然仲有bio。。死了。琴也無練。。。。一兩次咁多。。。死得。。

算啦。。。我放棄了。。。。(但到頭黎咪又係死死地氣做埋佢。。。)。。。。有新雪櫃﹗﹗好正﹗好大﹗﹗高都高個我﹗但也抹得我快要死掉

今天又沒做甚麼。。。只是在吃。。。。你知我很貪嘴的*。。日本的零食實在太好吃了。。。。停不了口。。回去時必胖了不少。。。。好在係嗰邊又會瘦翻。。。。

flute exam result出了。。。。蠻好的。。岩岩好叮咗。。。。先無比人話。。

我發然我真的要遠離epc了。。。再下去睇黎我咩都唔洗做了。。。

怎麼天氣可以這麼熱的﹖﹖夏天怎麼辦﹖﹖

我想是我變了。。不是你

No comments: