Thursday, April 28, 2005

謂呀!!!你快d貼呀!!!

1 comment:

gLyq said...

Thursday, April 28, 2005
琴晚訓唔著…搞倒今日有小小頭痛….早左出門口….到Jennifer 屋企攞新歌….behind these hazel eyes – Kelly Clarkson (唔錯)Always – Blink 182 (最中意)Predictable – Good charlotte (ok ~)I am – killing heidi (=D)返學…數學… 憎死個老師…無禮貌到死…英文又講得唔好….佢快d 走喇….英文堂….無咩…..science…完全無聽書art… 最後… =D好relax…畫緊都畫唔倒我想要ge 野~ ><.. 同媽‘閙交’ = =
8:46 PM - add eprops - add comments - email it

Wednesday, April 27, 2005
返學喇~唉~ ….好悲哀…..… art……ok 喇…. 幾enjoy….geography…訓覺….pe… 反胃…..想嘔…. 比d 咁ge 野比我地睇…好似…..仲要係lunch time 前比我地睇…想食都食唔落..dear.. 聽音樂…Chinese…讀老舍~ 途中去洗手間….比sarah 捉住又問我中唔中意danny… = =話我同佢有d connection wor.. = =
5:07 PM - add eprops - add comments - email it

Tuesday, April 26, 2005
唔知點解… 頭痛…可能係因爲知道聽日要返學…今日早左起身…. 9.00 哈哈同家姐去ct…. 買野…無買到d 咩….一件衫….一對耳環…一條裙….頸巾… 電話accessories….就係咁….想買個袋…家姐話我太多袋… = =唔比買…唉~ …收到zoe 封信…=D..哈哈~
6:19 PM - add eprops - add comments - email it

Monday, April 25, 2005
禮拜1 luu…後日返學… = =琴晚同zoe 傾計…都講得幾耐…vera 今日黎左…笑左成日….~…無咩…今日anzac day…公衆假期~
11:07 PM - add eprops - add comments - email it

Sunday, April 24, 2005
今日….. 1 大早…起身返工~去到見到meng哈哈~... 同我講國語...去后面搵apron…meng 見我係到搵野…係隔離幫我手…跟住另外個個又幫埋1份…估唔到佢英文咁流利…!2點放工….去strathfield 食韓國野返到屋企…. 抄notes…. = =
7:07 PM - add eprops - add comments - email it