Sunday, April 10, 2005

今朝check 牙。。。。無咩野。好快咁搞掂咗。。。但係對住羅光明真係滴汗。。佢塞咗隻VCD比呀媽。。隻碟嘅內容係超無奈。。之後飲早茶。。跟住捉咗呀媽過海去 tst睇琴。。。以家15/16。。唔知簡邊隻好。。c&w or presold???兩隻差3千蚊。。。點算好﹗﹗﹗﹖﹖﹖成世人未買個咁貴嘅野。。。兩隻都係得翻最後一隻。。真係唔知點算。。有無人比D advise我﹖跟住行咗去凱聲。。。。同柏斯。。都話唔去架啦。。咩都無。。又熱和。。。。。又多人。。跟住仲好玩的是佢竟然漏咗袋野後通利到﹗﹗﹗係 要再行翻去=_="....激死咗我。。跟住又話要去行勁遠的搵嗰個地鐵優惠站。。。。。。。係超遠羅。。。行到去尖東-.-...為咗嗰2蚊。。熱死我 了。。。溼晒

翻到屋企。。原來norman黎咗。。。。仲訓咗覺-_-"..

落太興食飯。。跟住佢地去學太極。。。超超超超超超超超超超無奈。。。好彩唔關我事。。而家人家人係我前面到發顛。。。救命。。

排creative d 人係變態的。。。

今朝dl完鋼煉。。唔係我禁住。。實轉死隻hdd。。14xx/s﹗(應該唔止添)。赫死咗。很開心。。。睇咗D。好好睇

琴晚dl埋飛兒隻無限。。。我睇住佢唔洗一分鐘成隻牒搞點咗。。。=o=

No comments: