Tuesday, April 19, 2005

又是這句.......

唔際呀.......school internet又唔work喇........好q煩.....又番學了....無咩感覺..好彩完來仲有人未做bio.......我地唔係最遲既一組....頭先去trio....死了...完全唔清楚做跟咩.....仲要完來唔係拉我練既歌....-_-".......算...部新琴又幾正和....唔錯唔錯......

死啦......無得睇xanga添...403forbidden儸....都唔知咩事........其實而家上緊ecdl......但係我已經放棄了.....真係對data base無興趣......唔明norman 點做架.......頭先phy.......我就快忍唔住架喇.....個個禮拜都係咁.......真係成世都未做過d咁既coursework.........就黎煩死喇........我而家已經好眼訓.....今晚仲要做econ....但係好似仲有鬼妹未做....我琴晚好努力咁先嘔到三百五咋....想死.......點先1千......為呀..唔際呀....不如你寫埋你個dairy係blogger啦..你又唔係無account.......比我睇啦..你打中文都係無非比我地幾個睇姐.....唔該你啦...........最衰唔咒你啦....

哇...school internet鐘於整番好喇......整咁耐......system真係炸...
今日games.............跑........咁耐無跑....好辛苦....當時高sir講既野番晒黎.........終於知到原來當時係唔應該埋怨的......成年無training...要跑番..終於知到咩叫慘..........

又是這句.......為甚麼人總要失去才懂珍惜?!*

1 comment:

gLyq said...

哇... 你唔好叫我日日copy n paste 我ge entry 係dd comment 比你睇... 哈哈~