Sunday, April 24, 2005

8點半起咗身。。。落去食belgium waffle。。上翻黎就係咁上網喇。。find proxy…-.-…in vain …..lunch之後翻黎。。繼續吹水。。。玩blog。。。抄抄下又自己試下試下咁。。整到而家好滿意~又同W君同專業收買佬係咁PM。。。本來諗住練琴的。。但係最後都係無。。^^太懶了。。。咩phy都無做。。。沖個涼跟住落去食飯加service啦。。不過我都係唔多食架喇。。school food。。真係太難頂喇。。。鼠咗去lib上網吹水啦當然~今晚的service還ok 。。。。好快搞掂。。。翻到黎成8點鬆D。。。跟住無端端ophe就黎問我windows唔見password 點算。。。我咪講羅。。但係又唔記得好詳細。。。。。問清楚下。。原來係雞臂唔記得pw。。。log 唔翻入D files。。。咁咪上網諗住話chow翻D break windows嘅問章睇清楚啦。。點知搵到編話係用個sw黎爆。。。唔係用command overrule嘅方法。。。。咪是但啦。。玩下啦。。。搞黎搞去。。又燒碟又command的。。。終於到個progrAM啦。。但係點都搵唔到個menu和。。。。最後係試黎試去。。玩成半個鐘先發然個menu係一click 就有。。跟住爆到入去。。搞點晒。。。。哈哈哈哈而家我真係識點爆入人地部腦喇。:naug: 咁就連埋service玩咗成晚。。仲有知到excel square root點打。。。。因為係到同yori研究點做mathz(佢問我先嘅) 。。

No comments: