Tuesday, April 26, 2005

今日7點就起咗身。。比平時早咗10分鐘。唔想再訓。。。起身刷牙洗面。。。點知。。。。係我岩岩洗完面嘅時候。。。。。fire drill羅﹗﹗等我就要拎翻牙膏毛巾嗰D翻房。。出去。。。凍凍凍凍。。。我仲著住條短到唔短嘅短褲=_=”..都係因為早咗起身﹗﹗終於第一次早過yori出門口喇﹗﹗﹗

英文。。講緊下次個oral courseworK。。。。哈哈哈哈我地做。。。。。毛主席。。其實我唔係好知點解架羅。。。總之。。。而家係做埋D。。嘅野。。笑笑笑*

ecdl。。。我終於又做咗一個assessment 。。好辛苦的。。做得我想死。。

mathz。。。。佢教翻全班佢星期6教我嘅野。。。。對住excel。。。無奈

prac x2。。。唔知點解無咩心機。。不知所謂的hea完就算。。翻coll嗰時下大雨。。。。真的變了濕水鱷。。

geog。。唔清楚做緊咩。。。遊魂中。。上網

chem。。還不是那樣。。。

Chinese mock。。是但的做。。。。。好多字都唔識寫。。。死了。。

supper無食野咁制。。翻黎前同個sor婆係clokies到顛咗陣。。翻黎食麵送棋魂。。。cindy都黎睇埋一份

做phy。。。完全無心機。。。。。極求奇

嬲爆了。。今日geog堂的notes無晒。。。。。唔記得save﹗﹗激死我了﹗﹗﹗﹗﹗﹗﹗

太好了成間house得十來個人。。。其餘去晒睇chicago。。太正太靜喇。。。。少有的安寧*跟我個名一樣

唔知點解今日勁爆粗。。

No comments: