Thursday, March 17, 2005

原來今日係最後一堂violin。。。拒真係‘有心’ 咁叫我係個Easter 到“enjoy” 。。。真係想咒死 corelli。。作埋D咁嘅野。。。仲可以係考歌添和。。咁嘅考試歌真係第一次見。。。。無喱頭到。。。我竟然。。。整污糟咗我本svendsen。。。大佬成舊水架。。。。得嗰兩版咋。。。。我拉都未拉。。。就污糟咗喇。。。。已家後面有達茶色嘅印羅。。真係好赤﹐

PSHE 真係。。。照舊無謂。。。比我練琴好過

House hockey ﹐﹐落雨。。。於是我同日本妹就鼠咗翻coll。。。拒走咗avenue 練sax。。我緊係去library 搵電腦吹水啦。。。估唔到真係有。。。仲以為實比人用晒添。。。好無奈。。。見到D高5係到玩嗰個解迷game。。則係比人lock 咗係間房嗰個。。。我相信好多人都見過好多次。好好笑。。。。。。不過有D敵汗。。我係咁係到話比拒地知要點做。。

當我放學後行翻mount 嘅時候。。。終於明白點解女人渣車真係咁唔點了。。。個Junction。。。個女人要CUT 線轉入條街。。。拒真係停咗係到好耐等對面線真係無車先cut。。但係拒後面係一大條車龍。。。我又係到等拒cut。。過唔到馬路。。。又唔知拒幾時黎。。。真 係。。。滴汗。。

翻到去。。。又係一個 人都無。。。但個感覺同上次好唔同。。。可能係落雨啦。。。好陰沉。。。同上個禮拜嘅唔一樣。沒那麼活潑。。有生氣。。但係都好靜。。。我都係鐘意上個禮拜嘅mount 多D。。

今日session 2去咗recording。。同假期超無奈。。。拒好似。。唔知點講。。。同平時好唔同啦。。兩首歌錄咗三次。。全部都有slips。。好驚。。咁搞法聽日點算。。頭先Scales 都未得晒。。想死。。。。忽然醒起bio 未做。。死得。。好好笑。。。係avenue 同sarah 個妹係到玩(kind of )。。。。拒都拉svendsen考試。。拒部琴條E弦係金做的。。@_@。。不過真係好尖。。。聽+睇得出係正琴。。。但係唔鐘意。。。好尖。。太出。。。拉柔野唔襯。。今日竟然真係有人話我有機有Cinderella 。。但係諗諗下咁嘅價錢不如真係買大陸琴好過。。個dance festival 幾好睇。

頭先凜急凜忙的吹了陣笛。。。而家。。。。。個肚打緊鼓。。。救命。。聽日早餐唔食定多D就真係死羅。。

蘇肥個故事真係好玩。。^^仲好睇過連續劇

聽日lunch uptown*.. chamber orch…死。。。 無練到。。又比janet masters 睥都似

16 Mar. 05 11:21pm

ABC: 唔好意思....咁耐都唔覆你....但我真的很亡...下個禮拜..ok??你打比zoe唔打比我.................僧死你.......

No comments: