Friday, March 18, 2005

好熱﹗﹗﹗估唔到英國係咁熱的﹗。。RS係無做。。。亦都無諗住做。。。是但啦。。。唔交喇。。睇下聽日心情點啦。。。不過我睇聽日都係吹水多。。。或者做下bio啦。。

今日簡直係最最最好嘅mathz lesson。。。太好了。。。。真好玩。。。完全係absolute silence 。。。事源係mr marks 唔比我地係最後一堂到玩。。於是D鬼妹就以沉默黎表達不滿。。於是成堂都好好好靜。。。又好笑。。因大家都認住唔講野。。。真係好笑。

music 睇意大利文歌劇。。。套野好好笑。。。

report reading 。。。。ok 啦。。。是但啦。。我geo 竟然無B。。。我咁上法都有B/A 都勁喇。。。唔知幾耐無聽GEO lu。。。。好悶。。。係間房到又唔比人走。。。ECON。。。。。d人可唔可以靜少少呢。﹖﹖你地咁嘈。。。。點做野呀。。。無老師都唔洗咁架。。。最後一堂econ lu。。

rehearsal 。。。ok 啦。。。我終於諗到用咩指法拉唔拉唔到嗰part。。。。好甩。。supper 好好笑。。。。我地係張檯到勁玩。。喪笑。玩到d house staff 話叫我地behave 。。。有smaller girls 係到。。。指住Jamie Francesca hill 。。笑死了。。

college concert 。。得小貓三兩隻。。。。。。無人黎睇。。chamber 甩咗幾次。。sarah 愈拉愈快。。。最後嗰到跟唔到。。扮拉。。。等入。。。lord of the rings 。。幾好。。。。。好多都真係跟到。。false harmonic 。。sarah 都拉到。。。唔多似harmonic 啦。。。我覺得我可以拉到都係奇跡。。sarah solo 嗰段佢入早咗。。全世界都要就佢。。。真係無耐。。crown imperial 係。。。。。完全唔知做緊咩。。。bar 又數唔到。。run 又亂黎。都唔知拉咗D咩。。。。。

好玩。。。攞咗Sammie piccolo 黎玩。好細。。。好玩。。。完來D係好難吹的。。。日本妹好勁。。。假期個女真係怪。。。坐我後面嗰個仲怪。。。死下個term 要拉trio

真好。。。。蘇肥聽晚走喇﹗﹗﹗太好了。。。。 不過無劇睇lu。。

有咩咁搞笑>>﹖﹖﹖快D講﹗﹗唔係我。。。哈哈哈哈哈呵呵呵呵呵﹗﹗><你知咩事架啦。。。^^。。

18 March 2005 12:03 pm

1 comment:

gLyq said...

哈哈~ 你問番我咩gum 搞笑... 我都唔記得啦~