Saturday, March 12, 2005

今日係exeat。。我個袋勁重。。。一仆一樚咁樚咗去benhams。。同sharah 一Dorm。。-。-。。。有D無奈。。樓下仲有U4。。。煩到死﹐﹐求求其其咁做完Phy。。lee 到無網上﹗﹗﹗﹗好想死。。仲有中文。。未做完。。。遲D先算。。救命。。網又無。碟都無得睇。。唔記得D碟係D9黎。。想睇都無。。係到勁無聊。好想睇漫畫。。。聽日就可以去嗰個勁慢FTP dl 3X3喇。。。大把時間。。

好滿意。。。今日練咗2個鐘笛。。。。個TONE 好好。。。考試都係咁就發達羅。。聽日大把野做。。要做埋中文。。D of E D野。。。RS。仲要陪SARAH出去買野。。救命。。 仲諗住練笛。。同臘下first aid。。真係。。。好彩唔出去姐。。D 高四走埋就最好﹐﹐﹐可惜唔係全部。。。。全部就仲正。。當堂靜晒。。頭先我都唔知咩事。。比D高四係我練緊笛時入黎無野穩野黎搞。。跟住我定唔順。。勁大聲哎get out of my dorm NOW。。我都唔知我可以咁勁。。嗰時真係火都黎埋。。係我岩岩 pick up 到個tone 先入黎。。。唔火就奇LU。。。不個今日吹得好好。。。去到後面真係。。。。正到無得頂。。

出邊D人收聲啦。。。好無﹖﹖﹖你唔訓有人要訓。。sharah 以經訓咗。。收聲啦﹖﹖真係一D都唔識專重。。仲衰個我以前。。我以經好衰架啦。。先會搞成以家咁。。。拒地真係。。。重要成班人都係咁。。。成日嘈冤巴閉。。你唔煩我煩呀。。considerate d 好唔好﹖睇下聽日拒地點。。

有無人可以話比我知phy究竟我地做緊mud﹖﹖

12 mar 05 1:00am

No comments: