Sunday, March 13, 2005

出邊D人。。。靜D啦﹖好無﹖﹖﹖點解女仔係鐘意嘈﹖﹗隔黎房又係咁﹐出邊又係咁。。。。唔通。。。真係女仔嘅天性﹖唔好咁多人係我間房出出入入好唔好﹖

返到黎真係暖好多。。。唔知點解真係覺得benhams好凍。。 好好好煩。。個aston唔知一日hang幾多次。。好彩已有方法快速搞返掂拒。。。唔係下下restart。。我真係死比你睇。不過好鐘意宜家嘅色。。黑同白趁到絕。
好驚。星期四就考試喇﹗﹗今日真係咩都無做到。。d of e 哈哈。。想做嘅時候就打鐘食飯。。。就咁就留咗 係benhams 喇﹗等sarah 慢慢做啦﹗(講笑姐。。拒都唔會做啦)

好慘呀。。。咁耐都上唔到網。。。翻到黎都係唔work。。同平時一樣。。又係無response。。ping 極個proxy都無反應。。local 就無事。。但係個proxy唔work咁係無用架和。。。咁你想我點﹖真係想問拒識唔識搞network架﹖
辛苦。。。要做bio。。。都唔知由邊到做起好。。死啦。。好驚下個term唔知同D咩人一間房。。其實lee間房都幾好。。。。係差咁個人姐。。。換埋就仲正^^

今日勁無奈。竟然係sarah教我玩free cell。。。。超無奈。。。就咁就玩咗成日。。um。。仲玩咗成日aston lor。。終於知到點樣可以令到taskbar嘅中文字睇得清楚喇。。就咁就搞晒全部themes。。而家全部都用得喇﹗聽日再唔上網我真係會死。。。

呀。。係。。。今日uptown見到woolworths 賣任天堂ds。。。100鎊咋。。好想要。。平psp好多。。。不過唔知係咪真係100鎊咁荀。。不過都一定唔會有架啦。。諗下算lu。。如果我有就真係太陽由西邊升起。。不過就真係好想要T298i呀。。。真係要努力D屈先。。唔知而家跌價未。。跌穿800-750會易屈D。。好想換電話呀﹗﹗唔要再用部panasonic。。快D跌﹗﹗快D跌﹗﹗咒死你先。。

希望拒真係幫我報名玩ol。。唔係就真係死羅。。。唔好玩野呀。。。拜托拜托

13 March 2005 9:57pm

1 comment:

gLyq said...

哈哈你連freecel 都無識玩?