Tuesday, March 22, 2005

惡魚婆婆。。。。唔係化

戴兩副眼境係無用架。。。知唔知。。。你究竟搞咩。。。咁嘅。。。睇黎你同sarah 嘅情況真係好無奈。。。你點都要做D野。。。唔係棧死。。。好彩我兩日後翻。。先同你傾。。。我都係唔明你post 段msn 出黎做咩。。//睇唔明。。。可能係我嘅理解能力唔夠。。。。。同埋其實我都唔係好清楚係英文定咩文黎架羅。。 今日翻到去。。。成班得5個人咁多。。上假期堂。。。超無奈。。。佢係咁係到暗寸我。。。。我無出聲。。照舊沉默。。。但係佢賤到唔比我下個term 走。。。要陪佢玩 flute & clarinet duet。。。真係想打死佢。。。佢話死都唔做考試野架喇。。。緊係啦。。。仲搵你咩。。。咪同我講笑啦。。佢話。。u may find stuff that u can play but I can’t…or u may have already discovered…..我心諗。。。咁你知你廢就過主啦。。係到連累人地。。。。仲要搞到我辛苦嘔出黎嘅recording 一獲泡。。。tak tak 聲咁。。 games 打badminton跑到成隻狗咁。。。。之後uptown。。。去死啦。。部atm 唔work。。。個女人話。。無辦法。。。。你可以試下banards green 嗰部嘅。。。我心諗。。點解我唔一早去downtown 呢。。於事我係由uptown 行落downtown 再行翻coll。。。真係好好的lunch time exercise 。。。。一日都係你。。。。咒我。。又唔見我買6合彩中和。。。估唔到你把烏鴉嘴咁靈。。。^^話比我知下期6合彩開咩呀。。。:P 最多中咗分D比你。。。 bio 超無奈。。漏咗個FILE係House。。。跟住無人有書。。。notes 又無。。。Dr. Price 勁興嗰隻。。。。係到玩D好無奈嘅blood test。。完全係唔得。。phy 又做coursework。。。。好煩。。。。痴線架。。。做十次。。10x 10。。。總共take 100個result 羅。。。plot 100個point。。你話變唔變態。。。 esl 之後係library 吹咗成日水。。。。。講咗好多野。笑笑笑笑笑笑笑笑*。。。不過。。。朱熹開台。。。。。。真係有D滴汗。。。佢D歌。。。全部係mix。。跟住。。。佢仲開聲唱埋一份﹐﹐﹐無奈。。 翻黎係無做野。。。hei hei 下就成晚無咗。。。執咗少少野咁羅。。。是但啦。。。剩翻D聽日先算。。。雪耳蓮子杏仁露好味。。。 聽日有mathz 。。。。救命。。佢又唔知會點玩了聽日還要做埋bio 。。煩..仲有 chem test......無溫個.....亦無打算溫....

21 March 2005 10:45pm

1 comment:

gLyq said...

哈哈~ ... 唉~ .... 我知道點做.. 就早就做左啦~... 我post 個個convo... 你唔洗睇明... 哈哈哈~ ...